INTERNET MARKETING

Kompletan paket internet marketing usluga za Vaš biznis!

Internet marketing predstavlja skup različitih tehnika i strategija kojima se na najbolji mogući način mogu predstaviti Vaši proizvodi i usluge na internetu, i dopreti do publike koja je zainteresovana za njih. Neke od tehnika koje se koriste u internet marketingu su i SEO, Google oglašavanje, Social Media Marketing, tj. oglašavanje na društvenim mrežama, E-mail marketing…  Kreativnost, niže cene od klasičnog marketinga i preciznost kampanja čine internet marketing najisplativijim i najefikasnijim načinom promocije Vašeg poslovanja.

Prednosti internet marketinga

Niski Troškovi

Internet marketing je znatno jeftiniji i pristupačniji od metoda klasičnog marketinga. Troškovi digitalnog marketinga su manji od televizijskog, radijskog ili novinskog oglašavanja, a njihov efekat je mnogo dugoročniji.

Ciljana Reklama

Mogućnost da precizno ciljate svoju publiku predstavlja jednu od najvećih prednosti internet marketinga. Kod tradicionalnih metoda marketinga to nije tako lako izvodljivo, a ponekad se ume svoditi na čisto nagađanje.

Merenje Rezultata

Još jedna od ogromnih prednosti digital marketinga je i to da se sve prati i meri tako da se u okviru kampanje, dok ona još traje mogu vršiti izmene radi poboljšanja. To ostavlja prostora da se isproba više rešenja i izabere najbolje.

Šta je internet marketing?

Internet marketing je krovni pojam za sve Vaše online marketinške napore. Kompanije koriste digitalne kanale poput Google pretrage, društvenih mreža, online medija, e-pošte i web sajtove kako bi se povezali sa sadašnjim i budućim klijentima. Kreativnost, niže cene usluga u odnosu na tradicionalne metode, kao i merljivost i preciznost kampanja, čine digital marketing verovatno najisplativijim i najefikasnijim načinom promocije Vašeg poslovanja.

Koji sve vidovi oglašavanja na internetu postoje?

Oglašavanje na internetu ili online oglašavanje koristi kanale na internetu i kroz njih promotivnim marketinškim aktivnostima dopire do potrošača ili novih klijenata. Zakup oglasnog prostora na portalima, blogovima i pretraživačima u vidu banera ili tekstualnih oglasa je najefikasniji način da pridobijete nove klijente. Internet oglasi su odlično sredstvo da određeni proizvod ili vrstu usluga plasirate do određene kategorije potrošača.

Da bi internet oglašavanje bilo što efikasnije, potrebno je da kreiranje i optimizaciju internet oglasa prepustite profesionalcima. Kako bi uokvirili promociju Vašeg poslovanja, potrebno je da imate razvijen i marketing na društvenim mrežama. Social Media Marketing je takođe veoma bitna komponenta za promociju usluga i proizvoda. A ako ste previše zauzeti, mi nudimo kompletan marketing menadžmet na društvenim mrežama, kao što su: Facebook, Pinterest, Instagram, YouTube…

Usluge internet marketinga

Neke od usluga didital marketinga koje se nalaze u našoj ponudi

01

SEO optimizacija

Analiza i poboljšanje pozicije za ključne reči koje su od važnosti za Vaš biznis. Samim tim, to znači i povećanje posećenosti sajta i uvećanje profita.

02

Google oglašavanje

Plaćeno oglašavanje na Google platformi. Ovakva vrsta marketinga momentalno donosi rezultate za razliku od SEO tehnike koja zahteva više vremena.

03

Social Media Marketing

Reklamiranje proizvoda i usluga na društvenim mrežama poput Facebook-a, Instagrama-a,YouTube-a i drugih. Nezaobilazna tehnika modernog marketinga.

04

E-mail marketing

Građenje e-mail liste i reklamiranje proizvoda i usluga putem elektronske pošte. Kreiranje kampanja i slanje poruka postojećim i potencijalnim klijentima.

05

Vizuelni marketing

Dizajniranje i postavljanje banera na popularnim i posećenim sajtovima koji će skrenuti pažnju posetilaca i na efikasan način predstaviti Vaš biznis ili proizvod.

06

Kreiranje sadržaja

Kreiranje kvalitetnog SEO friendly sadržaja za Vaš sajt sa ciljem rangiranja za željene ključne reči. Pokretanje bloga, dodavanje slika, kreiranje infografika, gif-ova… 

INTERNET MARKETING FAQ's

Internet marketing je krovni pojam za sve Vaše online marketinške napore. Kompanije koriste digitalne kanale poput Google pretrage, društvenih mreža, online medija, e-pošte i web sajtove kako bi se povezali sa sadašnjim i budućim klijentima.

U osnovne metode i tehnike internet marketinga spadaju:

SEO (Search Engine Optimization) – Proces poboljšanja pozija i vidljivosti sajta u rezultatima pretraga. Bolje pozicije znače više poseta, a to znači i više kupaca i klijenata u konačnom bilansu.

PPC (Pay Per Click) – Plaćanje po kliku. Za ovu metodu se najviše koriste Google Ads i Facebook Ads. 

SEM (Search Engine Marketing) – Predstavlja kombinaciju ove dve prethodno pomenute metode. Dakle, optimizacija ključnih reči i organsko rangiranje plus plaćeno oglašavanje po kliku.

SMM (Social Media Marketing) – Korišćenje društvenih mreža poput Facebook-a, Instagrama-a, Linkedin-a i drugih u svrhu promocije biznisa.

E-mail marketing – Korišćenje e-maila kako bi se stupilo u kontakt sa klijentima, kako starim tako i potencijalnim, i slanje promotivnih ponuda i reklama.

Vizuelni marketing – Postavljanje banera na popularnim sajtovima kako bi skrenuli pažnju posetioca i upoznali ih sa Vašim brendom.

Neke od glavnih prednosti internet marketinga su:

niži troškovi – Troškovi internet marketinga su još uvek znatno manji u odnosu na tradicionalne metode marketinga.

mogućnost ciljanog reklamiranja – Zahvaljujući internet marketingu možete vrlo precizno “ciljati” svoju publiku.

merenje rezultata – Još jedna od prednosti digital marketinga je i to da se sve prati i meri tako da se lako mogu vršiti izmene radi poboljšanja.

Za kreiranje uspešne internet kampanje potrebno je pratiti par osnovnih smernica:

istražite tržište – Analizirajte i dobro istražite tržište. Proverite konkurenciju i anlizirajte trenutne trendove.

upoznajte svoje klijente – Upoznajte se sa navikama klijenata i analizirajte ih. Probajte da prikupite što više relevantnih informacija kako bi kasnije mogli što preciznije da ciljate svoju publiku. Samim tim, to će doneti i veći profit.

definišite svoje ciljeve – Kako bi stigli do željenih rezultata neophodno je da pre početka kampanje jasno definišete koji su to ciljevi koje kampanjom želite postići. Kada jednom definišite ciljeve, dalje treba izabrati i metode i tehnike za vođenje kampanje, a njih treba birati u skladu sa zadatim ciljevima.

pratite rezultate – Uvek merite rezultate i analizirajte kampanju na kraju kako bi naučili šta funkcioniše a šta ne. Na taj način izbegnućete da i u nekim budućim kampanjama ponovite iste greške i uštedećete sebi mnogo novca, a i vremena.