Povežimo se



Politika Privatnosti
Uslovi Korišćenja

Savet za stavljanje linkova na LinkedIn

by: Milan Kuzmanovic

Iskoristite mogućnost postavljanja više linkova ka vašem sajtu na LinkedIn-u

Kontakt info

Kada je reč o SEO optimizaciji bilo kog sajta, iskustvo mi je pokazalo da su detalji ono što će vam dati prednost na pretraživačima u odnosu na konkurenciju. U ovom tekstu ću vam pokazati mali trik, odnosno kako da Linkedin iskoristite na najbolji način za izgradnju linkova ka svom sajtu.

Kada otvorite Linkedin profil, pod opcijom CONTACT INFO, imaćete opciju COMPANY WEBSITE:

Većina ljudi će po inerciji uneti link svog sajta i sliknuti SAVE.

Rezultat toga je da ćete imati link ka svom sajtu sa Anchor tekstom “company website”. To je DO FOLLOW link sa jakog domena, i to je odlicno imati. Međutim, mi želimo da odemo korak dalje i iskoristimo potencijal ove opcije na najbolji mogući način.

linkedin-kontakt

Dugoročna korist SEO optimizacije

Tako ćemo, kada dođemo do polja za upis adrese sajta, umesto COMPANY WEBSITE, kliknuti na opciju OTHER. Tada će nam se otvoriti dodatno polje WEBSITE TITLE, u koju ćemo upisati „naslov“ sajta, odnosno, to što upišemo će nam biti Anchor tekst ka linku koji stavimo. Pošto imamo tri opcije za postavljanje tri linka, naravno sve ćemo iskoristiti.

Ako imate samo jedan sajt, možete npr. staviti tri linka ka tri strane, sa odgovarajućim Anchor tekstom za svaku.

alt-tag

Sada imamo tri linka, sa Anchor tekstom koji želimo

alt-tag

Koristeći samo ovaj trik sigurno se nećete rangirati bolje, poenta je da pre nego što bilo gde postavite link, prvo pogledajte koji je najbolji način da to uradite.

Postoji mnogo mesta online koja imaju “skrivene” opcije, tako da nemojte raditi stvari napamet, prvo se dobro upoznajte sa platformom na koju postavljate link. Tim pristupom, garantujem vam da ćete postići zavidne SEO rezultate.